majathedestroyer

Det kommer aldrig va över för mig.

Kategori: Allmänt

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:

Haha kunde inte välja. Den översta tog jag när jag skulle gestalta hur jag ramlade bakåt en gång när jag skulle sätta mig i sängen. Tog tre försök innan jag fick bilden som gjorde händelsen rättvisa. Vill ju att min konst ska kännas *'äkta*. Den andra bilden är bara ??haha??va??

En bild på dig som är mer fördelaktig:

Måste ju vara rättvist så ni (mina fyra läsare) får två bilder här också. Den översta är ganska konstiga proportioner på och kanske inte de mest smickrande.. men jag gillar den ändå. 
/konstnären

Vad har du gjort idag:
Inte mycket än så länge.. Vaknade.. Började stortjuta.. hehe. Det här med att ha ett distansförhållande med sex personer samtidigt och som en inte vet när en ska få träffa nästa gång är faktiskt inte det minsta roligt. Alls. Hade ett litet breakdown över det imorse. Var själv hemma som tur var så jag kunde skrikgråta riktigt dramatiskt. Hanterade det jättebra och skrev till alla hur mycket jag älskar dem och att jag är så tacksam över dem och längtar till vi ses igen och att det är okej att det dröjer länge, för det kommer vara så himla värt och underbart när vi ses igen. 
Haha lol skoja, hanterade med att lyssna på Håkan Hellström och ligga kvar i sängen och kolla på bilder. *Healthy*. Efter det har jag skottat och plockat ur diskmaskinen. Nu ska jag äta. Äta <3 Skulle ha gått på ett yogainspirerat pass ikväll, men det var fullbokat. Synd, känns som att det hade varit bra för body and mind så att säga. Men ska antagligen åka pulka istället och det är tametusan minst lika bra. Hehe oj glömde bort att jag höll på med en lista och inte skrev ett inlägg..

 


Och igår:
Kollade på intervjuer med brittiska skådespelare (måste sluta tänka att jag kommer flytta till London och bli bästis med massa skådisar och sen bli en duktig skådis själv och en jävligt cool kändis (lol skoja kommer självklart inte sluta tänka eller hoppas på detta))... kommer typ inte ihåg vad jag gjorde igår. Pluggade, tränade för första gången på aaaaslänge. Körde lugnt men nu har jag ändå träningsvärk i både ass and back.

Vad har du för framtidsplaner:
Bo överallt, resa överallt, bli klokare, roligare, smartare blabla en bättre människa. Leva med de människorna jag älskar, skaffa hund, fighta the system och ba live love laugh.

En bild från i somras:

Jag och Sonja var på en brygga i Skåne under vår mösspåtagning. De var så himla mysiga dagar och jag älskar bilderna därifrån. Här är jag och bara *freedom*.

Vilken är din senaste googling:
"comprende"

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 
"apselut" från ida angående när vi ska pulka.

Vad åt du till middag idag:
inget.... försöker ta det lite lugnt på matfronten. HEHE skoja *humorblogg*. Jag har inte ätit middag än. Har inte ens ätit frukost än. Haha gosh i suck. 


Vad köpte du senast?
Troligtvis nåt ätbart. Eller nej, en bussbiljett förresten. Väldigt intressant.

Vad skulle du vilja lära dig?
Skådespela, sjunga jättebra, skriva och hålla asinspirerande kickasstal, teckenspråk, alla språk, laga mat, slåss, spela piano och älska igen. 

hehe

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Engelska och dans. Sång och SO när jag gick på högstadiet. Och ibland idrott. 

Kan du åka skateboard? 
Kan inte ens ställa mig på en skateboard utan att behöva hålla i nånting. Så, nej. 

Den bästa frukten är:
Just nu: Bapelsin. Och granatäpple, fastän det på nåt sätt är lite creepy.

Och den bästa grönsaken:
Just nu: Morötter!!!
Eller vänta, är det en grönsak? Det är väl ingen rotsak?? Gud, finner allt det här så förvirrande sen jag lärde mig att banan är en ört.

Den bästa osten:
Månen. 

 

HAHA KUL SKÄMT VA!!! FÖR ATT IBLAND SÄGS DET MÅNEN ÄR GJORT AV OST!!! HAHA!!! CLASSIC!!

Och den bästa gröten:
Den man är het på.

 

Jag borde få en egen show.

Är du en bra sambo:
Det återstår att se. Kan låta Linda återkomma om det.


Det grövsta brottet du har begått är:
Antagligen när jag var med när Frida snodde ett vykort. Haha. <3 Har inte gjort så många brott. Tror jag. Eller så kanske jag bara inte nämner dem här ;;;))

En bild på förra årets bästa dag:

 Har inga bilder från Kenya på denna dator, annars hade jag tagit nån därfrån. Men studentdagen asså, flaket. Det var rätt gött det med.
 
Övrigt:

Den här frågan fanns inte men jag ville ba visa grejer från min dator hehe. 
 
 HAHA. 
 

hejdå.
 

KOMMENTARER:

  • sonja säger:
    2014-01-15 | 16:24:07

    I LOVE U UR SO FUNNY

  • gewerths säger:
    2014-01-15 | 18:13:47

    ohhh love you you gon be the greatest sambo of them all (jag tittade också på intervjuer med britter igår btw)

Kommentera inlägget här: