majathedestroyer

hon (jag) har den vackraste av själar, hon (jag) är kärlek, hon (jag) är hopp

Kategori: Allmänt

okej mer bilder så att jag kan kolla på det här när jag är nere 
 
om ni inte ser det så har jag skrivit solglasögon^ för det är det jag har på mig
'
HA. right about that. det var innan jag hela bilddagbokseran, kanske hade lunar, kanske inte hade nåt. hade dock sämpigaste kameran på min egna mobil så dessa var tagna och redigerade med .. mammas. så himla kul att vara mamma och hitta såna här bilder. hennes solglasögon också. HAHA.
BILDDAGBOKEN!! var såhär cool, gick i sjuan, åt klubbor och hängde på trottoarer med fellan. 
haha! kommer ihåg att jag var så JÄVLA nöjd med denna. såg ju fett tuff ut. 
bilden som ida skrev "visa pattarna" på. FUCK U ida kan inte en trettonåring få visa upp det lilla hon har utan att bli störd???? mitt svar: "nej, visa hattarna!" 
........................................ 
skäms fortfarande över det
åh men pluttan <3 hedvig plattade mitt hår i typ tre timmar och gav mig en rosett. såhär posade de som hade en lite häftigare stil än jag hade. lovar att vi spenderade kvällen med att skriksjunga till My Chemical Romance efter detta.
wow so deep. 
började åttan, färgade håret rött, blev cool, var skelögd och utan överläpp. nu följer en period då jag pga små läppar putade med läpparna på varje bild, bara det att jag SÖG på det och missförstod hela konceptet så jag putade bara med underläppen. ida sa att jag såg ut som farmor. jag gjorde det. 
wow vilket fint collage har du gjort det själv? ja det har jag. picnik motherfuckers.
haha men asså. wow. 
"vännen närmast hjärtat är den som kan ta sönder, lättast". var så jävligt missförstånd i åttan. kom på detta citat själv. sen snodde min syssling bilden och la ut den på sin bdb. utan att säga vem som skapat den. jävla taskigt.
hej cancerpojke med väldigt buskigt ögonrbyn
varför en bild på ett får? jo för att detta är första bilden jag redigerade i photoshop. och sista. om en tittar noga så finns det väldigt små, genomskinliga stjärnor över hela bilden. I AM ARTIST.
nyår typ 08-09. jag och ovannämnda syssling. skrämmande lika bilderna som finns på mig från rhodos. 
vill ba inflika att detta var heddans selfie game under tiden som jag ägnade mig åt det ovan. asså det här är ju både snyggt och artsy fo' real. hon var så out of my league. 
haha! här fyllde jag femton, hade tomatrött hår, trodde att street var mitt kall här i livet, var förälskad i en brud för första gången och ungefär COOLAST i världen.
 
haha inser att detta är ungefär tusen x roligare för mig än vad det är för nån annan. men ändå. kul.
 
hahahahahhaha. fuuuuul. kul grej att jag la upp fyra JÄTTEFINA bilder på sonja, maja, linda och frida (på gamla bloggen asså inte bdb lol) innan jag la upp den här bilden på hedda precis efter. haha. hon är min favoritperson att vara elak emot. 
hehe. bevis på att jag var rolig med flit också. översta bilden är tagen genom en sån där duschvägg med bubbligt glas. so funni. haha kan vi uppmärksamma hur STÖRT lik jag är Gilderoy Lockhart (Gyllenroy Lockman) från HP på bilden längst ned?
gick på gymnasiet här (TROR JAG. hoppas inte) och var bevisligen lika töntig, om inte töntigare, här med. hade lärt mig hur jag mixade ihop två bilder och blev sen besatt av det.
en romantisk komedi featuring julia och sonja.
birds från weheartit featuring me.
okej. devade. var uppenbarligen rolig och inte bara töntig på gymnasiet. skönt. 
 
okej nu ska jag sluta spamma och istället sätta mig med skämskudden och ångra att jag tog upp dessa bilder igen

KOMMENTARER:

  • Grytan säger:
    2014-02-15 | 03:00:13

    hahaha. du <3

  • gewerths säger:
    2014-02-15 | 12:39:25

    hahaha <3

  • vem fan troru? säger:
    2014-02-15 | 18:53:20

    asså det här typ botade min bakisångest.
    jag skrattade jättehögt för mig själv.
    tack.
    amen.
    <3

Kommentera inlägget här: