majathedestroyer

Green eyes, you're the one that I wanted to find and anyone who tried to deny you must be out of their mind

Kategori: Allmänt

 
Happy Valentine kära ni. 
 
Känns som att jag lever en klyschig romantisk komedi, innan det romantiska. Min kärleksdag spenderas med hämtmat och vin, i min säng. Alone. 
Skulle dock kunna ändra på det om jag ville. Har en familj där nere som jag ska ackompanjera så snart de har tittat klart på OS. Det tar emot att kolla på det i år, så istället sitter jag här. 
Skulle kunna varit hemma hos Linda och kollat på film och ätit grejer. Men due to anledningar så träffs vi en annan dag istället. 
Är ändå himla nöjd med min tillvaro. Visste att årets 14e februari aldrig kunde mäta sig med 2013. Var med ett gäng jag håller himla kärt i Kenya. Svårtoppat. 
Så trots att det är en kass alla hjärtans dag så är det en bra sån. 
Har tagit det lugnt idag, tänkt, läst, bakat, fotat, lyssnat på samma spotify-lista hela dagen. En passande sån. Nu har jag thai och rödvin. It's not lonely, it's romantic. En måste ju älska sig själv också. Tips från livscoachen. 
 
Some xtra kisses va
 

KOMMENTARER:

  • Grytan säger:
    2014-02-15 | 02:56:31

    du är så snygg va. älskar dig <3 (inte bara för att du är snygg)

  • gewerths säger:
    2014-02-15 | 12:36:27

    åh du är så himla vacker! och klok och smart och bäst. puss. <3

  • Anonym säger:
    2014-02-15 | 22:25:34

    du är så vacker. älskar dig. inte för att du är vacker. eller jo. men aa.

Kommentera inlägget här: