majathedestroyer

pics and chicks and flicks and tricks

Kategori: Allmänt

Bilder på mina beautiful friendsos från Stockholm för typ två veckor sen. Var på maskeradfest men dessvärre är jag sämpigast på att fota ordentligt så därför har jag bara bilder på mina två favoritsatanister. Frida har tjatat om dessa bilder i ja, två veckor så NU äntligen har jag orkat ladda upp dem. Kan vara av lite sentimentala skäl. Inser i och för sig att nu när jag äntligen laddat upp dem är då hon har knapp tillgång till internet. hehe..sry. 
 
MEN, däremot började jag kolla igenom massa bilder på datan min så tänkte ladda upp en del bilder jag tycker om!!!!!!!!!!!
 
 
Sådär ja. 
Okej. Det är måndag och klockan är 14.59 och idag har jag inte gjort någon nytta alls. Förutom det här rätt viktiga inlägget då, det tog ju sin tid faktiskt. Ska städa mitt rum och ta en prommis. 
 
I fredags hade vi en hejdåmiddag här hemma hos mig. Är så otroligt tacksam för att jag har så fin familj som bryr sig om sånt här och tycker att det är roligt och viktigt. Tack <3 <3 <3 Det var jättemysigt, åt tills jag dog ungefär. Var knappt nån gråt heller, förrän jag skulle säga hejdå till frida men vill inte tänka på det :)))))) 
jag, maja och sonja gjorde om tv-rummet till en enorm säng, kollade på idol, drack varm choklad och somnade. Vaknade + väckte sonja mitt i natten av att jag grät för att jag typ hade drömt/tänkt på att mina bästa vänner försvinner i fyra månader HIHI!!!!! 
Sa hejdå till Sonja dagen efter och dog lite. 
 
 
MEN MEN. Jag är så himla, himla glad för deras skull och jag önskar er allt bra mina finaste <3 <3 <3 vill att ni ska ba yoloa carpa kenya som fan och unnar er allt fantastiskt i hela världen!!!!! saknar er redan men jag skulle aldrig vilja att det var på nåt annat sätt (förutom kanske liten detalj om att jag skulle följt med) men annars inte. plus att det finns skype och fb och viber och allting så fyra månader, 6 veckor, ca 114 dagar går snabbt. 
 
PLUS att jag har massa andra här. 
 
LISTA ÖVER SAKER SOM JAG, MAJA, IBLAND KLARA OCH SÅ SMÅNINGOM LINDA KAN GÖRA:
  • lära oss laga god mat
  • åka till tom titts
  • lära oss sticka
  • ta körkort (jag)
  • ta nattliga roadtrips
  • gå på bio
  • åka till göteborg, linköping, stockholm etc. 
  • laga middag åt varandra 
  • åka pulka
  • åka skridskor 
  • ha snöbollskrig
  • åka till nåt roligt badhus
  • sjunga
  • dansa
  • träna 
  • ÄLSKA
  • etc etc etc
 
puss puss bye bye take care xoxo
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Majan säger:
    2013-11-12 | 15:28:54

    Loving listan och bilderna och dig <3<3

Kommentera inlägget här: