majathedestroyer

Gosh darn it chip

Kategori: Allmänt

GOD JUL!
 
Klockan är ju faktiskt nästan ett så nu är det julafton! Vi är långt ifrån att gå och lägga oss här hemma. Det stökas i köket och Olle och spelar och nån kollar på en Robbie Williams-konsert tror jag. Mysigt! Jag har slagit in paket och rimmat. Rimma är bästa grejen! Det är så kul. Enda pysslet (om det räknas som pyssel) som är roligt. Enda. Nånsin. 
 
Förra veckan överraskade vi Ida hemma hos henne. Jag, mor, far, olle, malin, bitte och lina knackade på med vin och bubbel och MASSA mat. Bara peppa lite och gratulera henne för att hon är bäst bara. Det var så mysigt! 
 
Idag har jag varit skattverket. Inte de roligaste timmarna idag. Däremot så träffade jag Hedvig efter det <3 ÅH <3 blir helt till mig när jag tänker på det. Ringde henne när jag kom till stan och då skulle hon precis åka hem. Vi trotsade allting och rusade de hundra meterna som skiljde oss åt in i varandras armar. Det var som en scen ur en romantisk komedi!! Bästa Hedda. Fick världens adrenalinkick och tror att vi skrämde de människorna som gick förbi oss. 
Efteråt träffade jag Linda och Maja, som är hemma från England under helgerna. Mysisar <3 Satt på Espresso House och snackade lite skit. Skrattade så himla mycket. Älskar dessa ovanstående så himla mycket. Det är så himla roligt att träffa Hedvig och umgås med både Maja och Linda och jag känner mig så himla hemma. 
 
Nu har jag duschat och noppat ögonbrynen så att jag nästan fick ett hack i det. Thug. Värvar jullåtar och Beyoncé och ska gå ner och vara lite social nu.
 
Imorgon (eller nu) är det julafton och jag har inte alls mycket julkänslor men är bara så glad för att jag ska spendera den med min bästa, bästa familj. Sämst att Ida jobbar större delen av dagen dock. 
 
GOD JUL IGEN! 
 
hhaha måste bara, åh. Linda skickade några bilder från Rhodos. Saknar den resan. Cray alltså :P
 
hahahah alltså. VI VAR SÅ COOLA <3
 
 
skickade denna till fränder i Kenya men tänkte att här får ni också. (obs det är alltså love /me inte love me!!1)
 

KOMMENTARER:

  • gewerths säger:
    2013-12-24 | 12:34:26

    Maja <3 <3

Kommentera inlägget här: